понеділок, 30 березня 2020 р.

30/03 7клас Міні-проєкт "Я споживач"

Опрацювати §19 підручник   Трудове навчання  автори Т.С. Мачача, В.П. Титаренко, Г.М. Гаврилюк і  виконати проєкт за поданим алгоритмом






 ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ
Послідовність виконання роботи
1.  Обрати етикетки: одного промислового товару( шкарпетки, куртка, сорочка тощо) і одну етикетку  продовольчого товару або побутового (крупи, цукерки, зубна  паста,  шампунь тощо)
2.  Випишіть інформацію з  етикеток товарів і упаковок:
·      Назва товару
·      Виробник, його адреса
·      Склад
·      Термін придатності/ споживання
·      Попереджувальна інформація
·      Інформація про догляд за товаром тощо
3.  Дай відповіді на питання.
1.  Що таке маркування?
2.  Які групи символів використовуються у маркуванні?
3.  Для чого використовують екологічне маркування?
4.  Про що говорить штрих-код на товарі.
5.  Поясніть, чому додають харчові домішки до продуктів харчування.
6. Якими цифрами у штрих-кодах познаачють товари, вироблені в Україні.
4.  Зробіть висновки
5.  Творче завдання намалюйте власну етикетку на  виріб, який ви виготовляли (на  вибір)

Немає коментарів:

Дописати коментар