На час карантину ми змінюємо звичний для нас хід виконання завдань і переходимо в онлайн режим роботи. Це означає, що, спілкуватись один з одним ми зможемо лише за допомогою інтернет ресурсів. Але це не завадить нам виконати усі заплановані роботи і навчитись навіть не відвідуючи школу, робити корисні, оригінальні та красиві речі своїми руками.
ПОВТОРЕННЯ
Ваше завдання : Виконати організаційно-підготовчий і конструкторський етапи
Отож, приступаємо до навчання з елементами дистанційної освіти.
Проєкт"Корпус годинника"
Організаційно-підготовчий етап
1. Спираючись на власні
знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму
виробі. Дай
відповіді на запитання та запиши їх у зошит
- Для кого або для чого я буду виконувати цей проект?
- Чи потрібні в нашому житті годинники?
- Чи потрібні в нашому житті годинники?
- Підготуйте
повідомленя з історії виникнення
годинника.
- З яких матеріалів можна виготовити корпус годинника?
- З яких матеріалів можна виготовити корпус годинника?
- Яким повинен бути мій майбутній виріб? (красивий, оригінальний, міцний і
так далі...).
2. Спробуй намалювати у зошиті свій майбутній виріб з
допомогою методів проектування, з якими ти ознайомився у минулі роки
(фантазування, біоніки, фокальних обєктів) та в цьому році комбінаторики. Отже, перед
кожним з нас є свій варіант підставки для книжок.
3. Після завершення малюнка
коротко опиши у зошиті свою ідею.
4. Використовуючи різноманітні
джерела інформації, або скористайся запропонованими, знайди декілька малюнків, на яких зображені вироби, що
подібні до твого. (замалюй 4 зразки )
Виконай аналіз моделей-аналогів

5. Оглянь уважно свій
банк даних та дай у зошиті відповіді на запитання:
- Який із виробів, на твою думку, є найскладнішим для
виготовлення?
- Який із виробів, на твою думку, є найлегшим для
виготовлення?
- Які характерні ознаки, поширені в регіоні твого
проживання, властиві обраним технологіям для виготовлення та оздоблення виробу?
6. Зроби висновок та
запиши його у зошит:
- Я обрав за основу виріб під назвою ________________
- Я думаю, що зможу його виготовити за
_______________________ уроків.
7. Фото виробу, який ти вибрав за основу, замалюй, а якщо ти робиш проєкт в електронном варіанті з скопіюй на сторінку
7. Фото виробу, який ти вибрав за основу, замалюй, а якщо ти робиш проєкт в електронном варіанті з скопіюй на сторінку
Конструкторський етап
1. Подумайте та дайте
в зошиті відповіді на запитання:
- Яка конструкція найбільше відповідає вимогам до
твого проекту?
- Яка технологія найбільше підходить для виготовлення
виробу?
- Чому обрана технологія виконання найбільше
відповідає твоєму задуму та твоїм можливостям?
- Що ти плануєш змінити в обраному варіанті виробу?
2. Повтори інформацію
про кресленики та процес проеціювання.
3. Виконай ескіз виробу, який ти будеш проєктувати:
4. При потребі виконай
додатково малюнки, схеми, варіанти оздоблення. Увага! Для цього
використай папір у клітинку, міліметровий папір, картон.
5. Дай відповідь на
запитання та заповни у зошиті таблицю:
Виконане завдання відправити на пошту zanetavram63@gmail.com
До наступного уроку підготувати матеріали та інструменти для виготовлення виробу
До наступного уроку підготувати матеріали та інструменти для виготовлення виробу
Немає коментарів:
Дописати коментар