середа, 8 квітня 2020 р.

8 клас 09/04 Визначення завдання. Створення ескізу

 ПРОЄКТ "КОРПУС ГОДИННИКА"

 На час карантину ми змінюємо звичний для нас хід виконання завдань і переходимо в онлайн режим роботи. Це означає, що,  спілкуватись один з одним ми зможемо лише за допомогою інтернет ресурсів. Але це не завадить нам виконати усі заплановані роботи і навчитись навіть не відвідуючи школу, робити корисні, оригінальні та красиві речі своїми руками. 

ПОВТОРЕННЯ 

Ваше завдання : Виконати організаційно-підготовчий і конструкторський етапи
Отож, приступаємо до навчання з елементами дистанційної освіти. 

Проєкт"Корпус годинника

Організаційно-підготовчий етап

     1. Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі. Дай відповіді на запитання та запиши їх у зошит
- Для кого або для чого я буду виконувати цей проект?
-
   Чи потрібні в нашому житті годинники?
- Підготуйте  повідомленя з історії  виникнення годинника.
-
    З яких матеріалів можна виготовити корпус годинника?
-    Яким повинен бути мій майбутній виріб? (красивий, оригінальний, міцний і так далі...).
   2. Спробуй намалювати у зошиті свій майбутній виріб з допомогою методів проектування, з якими ти ознайомився у минулі роки (фантазування, біоніки, фокальних обєктів) та в цьому році комбінаторики.    Отже, перед кожним з нас є свій варіант підставки для книжок.
    3. Після завершення малюнка коротко опиши у зошиті свою ідею
    4. Використовуючи різноманітні джерела інформації, або скористайся запропонованими,  знайди декілька малюнків, на яких зображені вироби, що подібні до твого. (замалюй 4 зразки )





Виконай аналіз моделей-аналогів

http://vyznycaschool.at.ua/statti/tablicja.jpg


     5. Оглянь уважно свій банк даних та дай у зошиті відповіді на запитання:
- Який із виробів, на твою думку, є найскладнішим для виготовлення?
- Який із виробів, на твою думку, є найлегшим для виготовлення?
- Які характерні ознаки, поширені в регіоні твого проживання, властиві обраним технологіям для виготовлення та оздоблення виробу?
     6. Зроби висновок та запиши його у зошит:
- Я обрав за основу виріб під назвою ________________
- Я думаю, що зможу його виготовити за _______________________ уроків.
     7. Фото виробу, який ти вибрав за основу,
замалюй, а якщо ти робиш проєкт в електронном варіанті з скопіюй на сторінку

Конструкторський етап 

     1. Подумайте та дайте в зошиті відповіді на запитання:
- Яка конструкція найбільше відповідає вимогам до твого проекту?
- Яка технологія найбільше підходить для виготовлення виробу?
- Чому обрана технологія виконання найбільше відповідає твоєму задуму та твоїм можливостям?
- Що ти плануєш змінити в обраному варіанті виробу?
     2. Повтори інформацію про кресленики та процес проеціювання.

     3. Виконай ескіз виробу, який ти будеш проєктувати:




     4. При потребі виконай додатково малюнки, схеми,  варіанти оздоблення.  Увага! Для цього використай папір у клітинку, міліметровий папір, картон.


     5. Дай відповідь на запитання та заповни у зошиті таблицю:
- Які конструкційні матеріали потрібні тобі для роботи?


     6. Визнач, які інструменти та пристосування потрібні тобі для роботи. Заповни у зошиті таблицю.

 Виконане завдання  відправити на пошту  zanetavram63@gmail.com

До наступного уроку підготувати матеріали та інструменти для виготовлення виробу

Немає коментарів:

Дописати коментар